یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

کشف ۸ کیلوگرم قارچ جادویی در شرق تهران | مجیک ماشروم چیست؟

  • کد خبر: ۲۱۳۶۰۴
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کشف ۸ کیلوگرم قارچ جادویی در شرق تهران | مجیک ماشروم چیست؟
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۸ کیلوگرم قارچ توهم زا از یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین باباپور در این‌باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به دنبال کسب خبری مبنی بر تبلیغ و توزیع قارچ‌های سمی توهم زا تحت عنوان «مجیک ماشروم» از سوی فردی در فضای مجازی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با رصد شبانه‌روزی دامنه فعالیت متهم متوجه شدند که متهم که در یکی از شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ و فروش قارچ‌های سمی توهم‌زا و روانگردان موسوم به مجیک ماشروم پرداخته است. در همین راستا نیز با اقدامات انجام شده، هویت متهم و مخفیگاه وی در شرق تهران شناسایی شد.

باباپور با بیان اینکه این فرد موادمخدر را در سطح شهر تهران توزیع کرده بود، گفت: با کسب این اطلاعات، اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد. ماموران در نخستین گام نتایج تحقیقات خود را به مقام قضایی اعلام کرده و مجوز انجام عملیات را دریافت کردند. در ادامه ماموران به مخفیگاه متهم رفته و او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی‌های انجام شده، هشت کیلو و ۳۵۰گرم قارچ توهم زا روانگردان را کشف و ضبط کردند.

باباپور با اشاره به بازجویی از متهم در مقر انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

مجیک ماشروم یا قارچ جادویی چیست؟

وی درباره عوارض مصرف مخدر قارچ گفت: قارچ سمی مجیک ماشروم که با نام فارسی قارچ جادویی نیز شناخته می‌شود، جزو موادمخدر توهم زا است که مصرف آن حتی برای یکبار نیز خطرناک بوده و موجب وحشت زدگی، اختلالات عصبی، روان پریشی، توهم بصری و شنیداری، اضطراب، بی قراری، شک، سوءظن و نظایر آن در مصرف کننده می‌شود. از این رو کشت، فروش و مصرف آن جرم بوده و با آن به شدت برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->